niedziela, 2 czerwca 2013

Kraków

Kraków... przez ostatnie kilka dni bardzo zatłoczone miasto - z powodu kolejnego długiego weekendu na każdym kroku można spotkać głównie turystów. Ja też dzisiaj pobawiłam się trochę w turystkę i zrobiłam kilka zdjęć na Rynku Głównym. Tak, oklepane miejsce bo przecież Kraków - jako najcudowniejsze miasto świata ;) - jest obfotografowany już z każdej strony i chyba będąc na Rynku Głównym nie da się zrobić zdjęcia oryginalnego. Dlatego też ja dzisiaj skupiłam się raczej na ulicznych artystach, których uwielbiam i żałuję tylko, że brakuje mi jeszcze umiejętności, żeby oddać na zdjęciu ich urok.



6 komentarzy:

  1. Lubię tych grajków i niegrajków na rynku ;)
    Zdjęcia są świetne, zwłaszcza ta pani na drugim zdjęciu od góry.. ;)

    Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani była super :) i później podszedł do niej książe i ją "podrywał" - odegrali taka małą scenkę :) bardzo lubię tych ulicznych artystów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie patrzę z zazdrością na Twoje nowe posty co chwila :D słabo z czasem :( ale planuję coś zrobić w tym tygodniu :)

      Usuń
  3. Witam! Zdjęcie 2 miażdży wszystkie pozostałe. Wybacz, ale jest najlepsze! Ogólnie na Twoim blogu prezentujesz ładne fotografie! Trzymaj tak dalej! Pozdrawiam bankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! To miło usłyszeć, że komuś się podoba. Dopiero raczkuję w fotografii, więc takie komentarze są bardzo mobilizujące. :)

      Usuń